Feeds:
Wpisy
Komentarze

Happy birthday to you, happy birthday to you… :D No cóż, śpiewać Ci nie będę, bo talentu niestety nie mam, ale napisać mogę xD Ai, to notka dla Ciebie specjalnie z okazji Twoich… xx urodzin ;p Pomysłu niestety brakowało, za co Cię tak bardzo, bardzo przepraszam… Ale liczą się chęci, co? Wynagrodzeniem za brak jakiegokolwiek „prezentu” tutaj, na blogu, będzie duuuuużo Junjiego xD Mam nadzieję, że Ci się spodoba i choć w małym stopniu sprawi Ci to radość :)

Czytaj dalej »

Notka specjalna na okazję specjalną :D A mianowicie urodziny naszej kochanej KAT-TUNoholiczki. Szczerze mówiąc, nie miałam co wymyślić, totalnie brakowało mi pomysłów. Cóż, może to dlatego, że nie mam jakiegoś specjalnego talentu, którym mogłabym zaszpanować i przygotować coś wyjątkowego.  Dlatego przygotowałam coś takiego… właściwie nawet nie wiem jak to nazwać. Może przepowiednia przyszłości? ;p No, ale mam nadzieję, że Tobie, Wiedźmo się spodoba chociaż troszeczkę.

Czytaj dalej »

Musiałam dać to zdjęcie xD Czapeczka *____*

Yo ^^ Kae miała tą notkę zacząć pisać już kilka dni temu, ale a) złapałam takiego lenia, że nic mi się nie chciało >< b) nie miałam w ogóle weny, co by tu napisać. No ale w końcu wzięłam się do roboty i notka powstała. Może niezbyt ambitna,bo urodzinowa, ale jest. Następna będzie jak skończę którąś z dram. Btw, już nigdy nie zacznę kilku dram naraz -.- Nie dość, że gubię się w tym co się w której dramce dzieje, to jeszcze nie potrafię oglądać „równocześnie”, bo wciągnę się w jedną i nie potrafię przejść do drugiej ;p No, ale cóż. Skończę te i od teraz oglądam dramy normalnie, po jednej. No, a teraz notka. Życzenia będą na dole, ale tutaj takie małe, skromne Wszystkiego Najlepszego ;*

Czytaj dalej »

Top 10 Japanese Boys

Heeeej ^^ Słoneczko świeci, wietrzyk lekko powiewa, a Kae sobie siedzi na huśtawce z laptopem w ręce i koktajlem obok siebie i pisze notkę. Taaa, chciałoby się. Tan na prawdę za oknem pada deszcz, wieje wiatr, a ja siedzę w pokoju pod kołderką i piszę notkę. A, że nie miałam żadnego pomysłu, to pod wpływem impulsu wymyśliłam sobie Top Ten japońskich panów. No i, również pod wpływem impulsu tych oto panów zapisałam od 10 do 1 i notkę stworzyłam ;p A tak serio.  Tak z mojego życia wzięte to niedawno skończyłam oglądać Dream High i muszę powiedzieć, że jestem tą dramą wręcz oczarowana ^^ Nie wiem jak inni, ale zakochałam się w niej i to bardzo xD *Nie ma to jak zakochać się w dramie XD* No, ale już kończę wstęp, bo nie dość że zanudzam, to jeszcze mówię tak bez sensu, że… -.- Zapraszam do czytania ;]

Czytaj dalej »

Notka dedykowana dla Kaki ze specjalnej okazji, a mianowicie jej urodzin. Tłumaczenie piosenki, z resztą chyba wiesz jakiej ;p Przetłumaczyłam to oczywiście z przekładu angielskiego, no bo… japoński to nie ta bajka ;p Wszystko, co powinnam napisałam niżej, więc zapraszam do czytania, szczególnie Ciebie, Skarbie <3 Mam nadzieję, że się spodoba ^^

Czytaj dalej »

Pierwsze Wrażenie~ Gokusen 2

Yay, druga notka w ciągu tego samego dnia xD Ta zdecydowanie bardziej dotyczy Jina, którego urodziny są dzisiaj ;p Życzenia dla niego *taaaa, życzenia xD* napisałam w tamtej notce więc jak coś to czytać tam ;p A teraz pierwsze wrażenie z pierwszego odcinka drugiej serii Gokusena. Notka pisana razem z Aikee, bo z nią to oglądam xD W sumie nie mam co więcej pisać, więc zapraszam do czytania.

Czytaj dalej »

Hej ;] Notka specjalnie na dzisiaj, no bo w końcu dziś ważną datę mamy. Kto wie jaką? Urodziny Akanishi Jin’a. Co prawda napewno tego nie przeczyta, a co dopiero zrozumie, ale cóż. Notkę wstawiam tak, czy tak. Tak więc za Akanishiego trzymamy kciuki, żeby mu się w tej Ameryce powodziło i żeby mu woda sodowa do głowy nie uderzyła ^^ Notka co prawda nie dotyczy jego, ale nie miałam pomysłu na nic innego, więc… No cóż, Akanishi musi się obejść bez notki o nim ;D W ogóle to recenzję dedykuję Alex i Harumi za te ich boskie komentarze przy tłumaczeniu xD Dziewczyny, jesteście the best ^^ Czytaj dalej »

BIG BANG – Love Song

Hej ;] Jestem teraz na tygodniowym wypoczynku w Bieszczadach. Pogoda niby miała być ładna, a cały czas pada… ;/ Jednak mimo to i tak się świetnie bawię. A są i plusy tegoż deszczu. Otóż można siedzieć w domku na kompie i pisać tą notkę ;D Poza tym no.. co by tu napisać… góry niskie, ale piękne, „Bieszczadzkie morze” to już w ogóle cudowne. Co prawda popływałabym sobie w jeziorze, ale… DESZCZ. No, ale cóż. Jakoś przetrzymam ;p Neta mam to się cieszyć mogę o ;p Co do notki, to jest to moje pierwsze takie prawdziwe tłumaczenie, oczywiście przełożone na polski z translacji angielskiej, bo ja i koreański to jak… brakuje mi porównania xD W każdym bądź razie za nic nie przetłumaczyłabym nic z koreańskiego, więc jest a angielskiego. Ogólnie to strasznie ciężko mi się to tłumaczyło. Spojrzałam na tłumaczenie mojej koleżanki, żeby porównać, ale zgadzało się może kilka słówek. Na szczęście okazało się, że koleżanka jest niezbyt dobra z angielskiego i tlumaczyła to na zasadzie domysłów no i wyszło, jakie wyszło. Moje tłumaczenie też pewnie za dobre nie jest ale niektóre zdania były tak dziwne, że totalnie nie mogłam pojąć jak to na polski przetłumaczyć i napisać ładnie brzmiące po polsku zdanie z tego. No, ale jakieś tam jest. Z resztą, zobaczcie sami.

Czytaj dalej »

Ohayo! Tak mnie jakoś naszło na własny fanfick, wzięłam się za niego, napisałam w jeden wieczór no i dodałam. Wybaczycie mi, ne? :P Fanfick taki- se, że tak powiem. Cóż, może nie jestem w tym zbyt dobra, ale kocham pisać, więc… Jeśli macie jakieś uwagi dotyczące opowiadania -piszcie. Jestem otwarta na wszelką krytykę ^___^ Ogólnie fanfick jest krótki, niedopracowany i może nudny, ale dla mnie nie jest najgorzej ;p Tak sobie dodałam na moje urodziny, bo postanowiłam, że dodam coś innego takiego no xD No i w ogóle to dedykuję tą notkę dla Kaki, bo Ty tu masz swojego Księcia i to o Tobie jest w połowie w końcu ;p I to zdjęcie u góry też for You ^___^ Bo Junno jako blondyn jest słodki xD I tylko wtedy mi tego Twojego Księcia przypomina ;p No i jeszcze za to, że z Tobą można całą noc wymyślać ficki, że czasem nam tak fajnie, pozytywnie odwala na punkcie Japońców (czyt. Jina i Junno), za to że tak fajnie planujemy mało realne rzeczy xD I za tą Akanishiową podusię też xD no i w ogóle to Cię kocham <3333

A i jeśli mnie jakoś nakręci i Wena nie zastrajkuje to napiszę drugą część.

Czytaj dalej »

Yo :) Wakacje, wakacje, wakacje się zbliżają! ^___^ No i oczywiście każdy, łącznie ze mną powinien się cieszyć. Ale nie, ja akurat teraz muszę doła złapać -.- A dlaczego? A dlatego, że mam myśli samobójcze (czyt. porzucenie bloga xD). Może i staram się pisać dla siebie, bo wtedy robię to co kocham, ale chciałabym też to robić dla innych. A to, że prawie nikt moich notek nie czyta daje mi do zrozumienia, że nie mam dla kogo tego pisać. Bez sensu. Postaram się jak najdłużej wytrwać przy blogu, zobaczymy co będzie. Najwyżej to zostawię i znajdę jakieś zajęcie, w którym będę dobra. Nie ma to jak być beztalenciem -.- Ok, już się nie użalam na sobą, bo w deprechę wpadnę i co. Na dole notka. Czytaj dalej »